• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

Arkadaşlar Wordpress Sitem için Bir Tema Önerisi

Konuyu Okuyan Kişiler (0)

Emrullah

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
31
Beğeniler
0
Konum
İstanbul
#1
Arkadaşlar merhaba. Gecenin bir saati hazır yeni yeni ayak basmışken bu güzel mekana sizlerden iki gündür sorunum olan ve danışarak cevap bulabileceğime inandığım bir konu da danışmaya geldim. Ben bir arkadaşıma web sitesi kuracağım. Hostu ve domaini açık ve aktif. Arkadaşıma bu siteyi hediye olarak kuruyorum. Kendisi şair ve kendi sözlerini yazıp seslendirdiği .mp3'lerini online dinletebileceği ve yazdığı şiirlerini de yazabileceği bir site kurmak istiyorum. Buna uygun bir haftadır wordpress joomla tema aramadığım yer kalmadı ve artık danışarak yardım eden bulabilirim diye buraya yazıyorum. İlla da wordpress olması gerekmez. Ama yönetilir bir panelli ve hazır cms sistem olması, siteyi hediye edeceğim arkadaşımın kullanılabilirlik açısından tercihimdir. Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Şu saat itibarinden dolayı iyi geceler diliyorum.. Sevgiler değerli forum sakinleri arkadaşlarım..
 

proghammer

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
517
Beğeniler
0
Konum
WebMaster
#3
Ücretli satım script satımı yapan arkadaşlar var şayet sana uyarsa görüş derim..

Yardımcı olurlar. Ücretsiz istiyorum dersende hocam zaten aramışsın arayacağın kadar ki bulmuş olsan buraya konu açmazdın :)

Çok fazla bir külfeti olmayıp cüzzi miktara script satanlar YARDIMCI OL(UN)URLAR ARKADAŞA :D:D
 

Emrullah

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
31
Beğeniler
0
Konum
İstanbul
#5
Hocam Allah razı olsun vallahi çok sevindim. Şuan o siteden bir tema bakıyorum ve söylediğim gibi konuya yakın bir şey senin daha önce baktığın hangisi ise o da olabilir hocam? Şuan pcyi birazdan kapatmam gerekecek. Ama gerçekten biran rahatlama hissettim üzerinden bir tanımadığım ama gerçekten iyi kalpli bir arkadaşımdan yardım eli gelmesinden :) sağol hocam. Bakıyorum şuan ve beş dk. içinde söyleyeceğim. :) Sevgiler arkadaşım..
 

Emrullah

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
31
Beğeniler
0
Konum
İstanbul
#6
ByAkman Arkadaşım tam işimizi görebileceğini düşündüğüm temayı buldum sence de uygun mudur dersin anlattığım konuya bak istersen hocam: WordPress - SoGood- Modern Wordpress Theme | ThemeForest

Yarın ben sabahdan damlarım müsait bir zaman da öğlen de müsait olur işyeri ve girerim. Senin de müsait olduğun bi zaman ne zaman olabilir hocam? Gerçekten çok rahatlattın bu yükten beni hocam. Aslında sıfır bi site yapsam desem html ve css psd bi yere kadar. Php ye de yeni yeni geçtim, ama görün bakın Sabri hocam Hasan hocam ve siz değerli arkadaşlarım sayesinde iyi bir seviyeye kısa sürede geleceğim. Ben de sizler gibi faydalı olacağım kısmetse. .
 

Emrullah

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
31
Beğeniler
0
Konum
İstanbul
#7
themeforest den seçin bir tema hemen kodlayalım hocam özgün bir sistem yapalım
Ücretli satım script satımı yapan arkadaşlar var şayet sana uyarsa görüş derim..

Yardımcı olurlar. Ücretsiz istiyorum dersende hocam zaten aramışsın arayacağın kadar ki bulmuş olsan buraya konu açmazdın :)

Çok fazla bir külfeti olmayıp cüzzi miktara script satanlar YARDIMCI OL(UN)URLAR ARKADAŞA :D:D
aslında satılık script te almayı isterim ama ne kadara ne şekilde bir bütçe ayırmam gerekir onu bilip belirlememiz gerekir. Ama bence ByAkman Hocamın söylediği tema sitesinden beğendiğimiz temayı yapabilirsek işimiz görülür. Yardımcı olduğunuz için sağolun arkadaşlar.. :)