• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

Facebook İle ilgili bi konu işte. :)

Konuyu Okuyan Kişiler (0)

aykt35

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
230
Beğeniler
0
Yaş
25
Konum
izmir
#1
Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış aklıma takıldı sizlerle paylaşmak istedim. :)

Şimdi benim aklıma bi fikir geldi ama olur mu olmaz mı orasına siz karar verin.
Facebook la ilgili bi bot yazılcak. Bu bot facebook user'lerine otomatik mesaj atıcak. Benim açıcağım facebook hesabından atıcak bu mesajları. Böle bi Bot yazma şansı ihtimali falan filan varmı ? :) Aklıma takıldı.
 

inforesim

webmaster.tc
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
2,439
Beğeniler
0
#2
Bir süre sonra spama takılacaktır otomatik, Anlık mesajlaşmada bile üst üste yazınca capth kodu girmenizi istiyor.

Onun yerine, Graph api ile İzin verilen kullanıcılar üzerinden arkadaşlarına mesaj yollatabilirsiniz - Özel mesajlarını okuyabilirsiniz :)rolleyes:)
 

aykt35

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
230
Beğeniler
0
Yaş
25
Konum
izmir
#3
Belli bi kullanıcı sınırı koyarım. Örneğin 200 kullanıcıda spama düşüyorsa ben 150 ayarlarım. Yalnız benim arkadaşım olmayanlara mesaj atmak istiyorum. :) Bunun olma ihtimali var yani dimi ?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
390
Beğeniler
0
#4
Yazılır Yazılmasınada Çok Aşırı Derecede Akıllı Olması Gerek
Mesajları Atacak
capth koduna takılınca resmi tarayacak kelimeleri eşleyecek ve yazacak ve bunlar max.1dk içinde olacak
 

inforesim

webmaster.tc
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
2,439
Beğeniler
0
#5
Belli bi kullanıcı sınırı koyarım. Örneğin 200 kullanıcıda spama düşüyorsa ben 150 ayarlarım. Yalnız benim arkadaşım olmayanlara mesaj atmak istiyorum. :) Bunun olma ihtimali var yani dimi ?
İzin vermiş kişilere atabilirsin de, 150 değil ortalama 5-10 dur o sayı :)
 

aykt35

webmaster.tc
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
230
Beğeniler
0
Yaş
25
Konum
izmir
#6
o kadar azmı ya :/ ona kod yazıcağım yerine manuel olarak atarım mesajları :) bide 10 mesajdan sonra bi hesap daha açıcam :( aklımda çok güzel fikir vardı ama suya düştü :)