• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

Yardımcı Olursanız Sevinirim

Konuyu Okuyan Kişiler (0)

Bertinos

webmaster.tc
Katılım
15 Ara 2012
Mesajlar
164
Beğeniler
0
#1
Arkadaşlar sitemde eski yazılarımda resimlerde ki link çıkışını kaldırmayı unuttuğumu fark ettim.Şimdi o link çıkışlarını kaldırsam,yazıyı değiştirmiş oluyorum(Yani resim kodlarını) İndex kaybı yada düşüş falan olur mu?
 

Bertinos

webmaster.tc
Katılım
15 Ara 2012
Mesajlar
164
Beğeniler
0
#8
Başka yöntemler deneriz, gidip evlat ediniriz, olmadı birinin çocuğunu çalarız :D Bir şey olmaz tecrübe o kadar ucuz değil :D
Vazgeçtim hocam,7 aylık emeği 2-3 link için riske atamayacağım :D Dofollow link sayısı 30 çıktı :D Bence 30 link fazla değil.
 

DWather

webmaster.tc
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
218
Beğeniler
0
#9
Yalnız benim anlamadığım şey şu, içerik değişsin, içeriğin bağlı olduğu link ya da resim linkleri değişmediği sürece indexin neden düşsün :S Senin bahsini ettiğin linkler resim linkleriyse eğer evet index kaybedersin resim indexin düşer. Sayfanın linki değişmediği sürece content'i güncellesen de bir şey değişmez index olarak. Ya ben konunu anlamadım, ya da çok yanlış anladım :D